Παρασκευή, 12 Απριλίου 2013


Καλησπέρα σε όλους ,

Είμαι εδώ μετά από πολύ καιρό ... αυτό δε σημαίνει ότι ξέχασα ή βαρέθηκα την αγαπημένη μου συνήθεια ... το στοίχημα ....  αλλά απέχω για λόγους επαγγελματικούς κυρίως..... Μεγάλος φόρτος εργασίας έπεσε και γι ' αυτό ξέμεινα από δυνάμεις και χρόνο.....

Παρόλα αυτά είμαι πίσω και θα προσπαθώ να μη λείπω για τόσο πολύ καιρό από το Bet86 γιατί απλά όταν παίζω στοίχημα θέλω να βοηθάω με τη μελέτη , εμπειρία και ένστικτό μου ......



Λοιπόν η πρόταση μου για σήμερα είναι:


Α ΠΡΟΤΑΣΗ -  ΤΡΙΑΔΑ

ΙΝGLOSTANT - HERTA                             :     O2.5       2.10     my bet

LAVAL - CAEN                                           :     O2.5       2.10     my bet

BROMABOICARNA - NORQEPING         :     G / G      1.75     my bet



ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!!!!!!!



MastrerBet

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΠΟΔΟΣΕΩΝ